I don't know why rain cry for someone again.
Although she said she will never cry for her.
In fact, she had a long cry when she read her mail last night.

I just can't understand why she do this to rain.
Why she send the mail when rain decide to let go?
If rain really want to give up the friendship, why she cry for the mail?

What does "use another way to love you" mean?
I don't think it's good to rain.
Saying sorry is wrong.
Saying goodbye is wrong.
Saying happy to you is wrong.
What is the right thing?
How should I do to let rain laught and feel happy?
Why I feel unhelpful when rain's sad??
Why??Why???Why???WHY????????????



● shopping!

我是雨,我回來了^^
諾很討厭,竟然把哭了這種糗事說出來!
不過,沒關係,我現在好多了(笑)。
果然心情不好的時候,去逛逛街也是不錯的。
雖然,荷包會大失血(淚)。
趁著中午的吃飯時間跟同事一起去買衣服。
每次提議的是她,結果買最多的總是我= =a

這才發現我們兩個的風格真是天差地別。
她的衣服都好淑女,好夢幻。我的卻很簡單,很休閒。
兩個喜好差這麼多的人,偏偏就很合咧!(得意個屁呀XD)
不過,我的衣服已經比以前好很多了呀,有比較像女生了。
以前都撿弟弟的衣服來穿,現在想想都覺得可怕。
去高雄唸完書果然有變,最高興的應該是我媽吧XDDDD

總之呢,今天買的衣服我都很喜歡。
但是,好像還沒有滿足感。
好像還想再多買幾件耶。
怎麼辦,我不想當敗家女XDDD
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yimhye 的頭像
    yimhye

    我有我的調調

    yimhye 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()